torsdag 7. mai 2009

krans til 17.mai


kan lese mere inne på http://glitterdt.blogspot.com/


8 kommentarer:

Monika sa...

WOW!! Så fin den var!! Og for et kreativt påfunn!!

Er det et vanlig bilde du har tatt på??

Mona sa...

Så kreativ du er!!! Den var kjempefin.

Skal melde meg på treffet på Happy H.
Du møter vel opp du også??
Trenger litt hjelp ang. forumet..
(må ha ting inn m teskje..)

linda sa...

ja mona, meld deg på. jeg. hilde og gunn er påmeldt allerede..

kan ta med pinsett på treffet jeg vettu, så skal jeg forklare i detaljer hvordan forumet funker ;)

linn kristine sa...

Fy søren den der var jo bare dritlekker.
Lurer også på om det er et vanlig papirbilde du har brukt. Knall god ide og skitlekker. ♥

linn kristine sa...

Og kamera jeg har er Nikon D80. ♥♥♥♥

Madam sa...

Kjempeflott krans og for en super idé :-)

linda sa...

ja er bare et vanlig bilde fremkalt på elite ;)

alt er festet med knappenåler untatt de tre blomstene der er det tre gluedots.
så jeg kan ta av alt når jeg føler jeg trenger annen pynt.. julekrans kanksje?!! ;)

lise sa...

denne var lekker, skikkelig god ide å ha bilde på kransen:)