lørdag 31. mars 2012

se hvem som scrapper?!!

oktober 2010 var sist jeg blogget, ble litt opptatt med graviditet og baby der en stund ja.. men nå er jeg igang igjen, og på siste stordascrappentreff, ble det noen loer , har fått helt dilla på å lage bakgrunner. kliner med maling og mister og stort sett alle stemplene mine som har ligget nederst i bunken og samlet støv har nå kommet fram på hedersplassen og er stappa full av maling.. mine nye dyanstensiler er ikke så fine mere etter en del malingsangrep fra meg..
noe annet jeg har (re)oppdaget, er alfabetdies, og lykke var stor da jeg fikk kjøpt meg et zeldaalfabet, gleder meg til det kommer...
her er noen av loene jeg laget:


3 kommentarer:

Lena / AngelBitch sa...

Helt fantastiske LOèr.. Liker utrolig godt denne teknikken du har brukt.. Det er jo nesten så standhaftige kortlageren meg har lyst til og prøve seg på LO. Eller kanskje gå til innkjøp av slike produkter og prøve de på kort..
Takk for at du inspirerte lille meg iallefall :-)

mellem sa...

Flotte LO'er, likte godt bakgrunnene du har laget. Har ikke turt å prøve meg på det enda. Blir bare kortlaging på meg.

Mai-Britt sa...

Flotte Lo-er. Skal sige at du scrapper varieret - det er morsomt!