søndag 1. desember 2013

hjemmelaget julesmashbok...

Jeg bruker å ha med meg hjemmelaget smashbøker når vi er på ferie så jeg slipper å scrappe "tonnevis" av feriebilder, det er det kjedeligste jeg vet. I vår da stordascrappen hadde treff, fikk alle sammen noen ark av kreativ scrapping, med oppgave å lage noe med det. Jeg klipte arkene opp, for det var små søte bilder på ene siden av arket. så her er bilder av boka mi, i kveld skal jeg skrive om hva vi har gjort i dag... og printe ut ett bilde og to :D

6 kommentarer:

Aino Maria ErsvikTveter sa...

Denne var bare kjempefin da, det å da bare å fylle inn hendelsene, kjempefint!!!

Jorunn`s scrapperier sa...

Så smart ide å lage sidene klare til å scrappe rett inni.

Flotte sider og nydelig pyntet

pia iris sa...

flott bok du har lagd.
det store snekrystallet på kortet mitt er en spellbinderdies :o)
trykte mange og limte de oppå hverandre :o)

Irene sa...

Super ide å lage på forhånd. Da går det mye kjappere å sette inn bilder og skrive.

iselinalbretsen sa...

så artig. det er en lur måte å få ut feriebildene :)

Scrappegal sørlending sa...

Så kjekk og enkel måte å gjøre det på! Effektiv måte å dokumentere desember på! :)