mandag 27. januar 2014

Oppbevaring til Project life

Var på clas olshon i dag å kjøpte inn to esker så jeg kan samme alle kortene mine... For det blir en del pakker og esker når de ligger i orginalembalasje. Jeg liker egentlig ganske godt å ha ting i orginalembalasje, men vet av erfaring at plast ofte revner etter x-antall åpne/lukkinger...Så da valgte jeg å kjøpe esker...Kjøpte med en pakke med skuffedelere også...
En boks til små kort og en til store, har plass til maaaaange kort enda... Som mannen sier: detta blikke billi.... ;) Til de små kortene tok jeg ut etiketten på posene der det står navnet, og de som hadde ligget i esker laget jeg bare en lappe, kommer nok til å lage finere lapper, men ikke nå.... Med disse lappene så er det lett å skille de forskjellige kortene og du vet hva de enkelte pakkene heter.....
Fine farger på rekke og rad <3 Alle disse kortene er fra honey core kitet :D
De store kortene, der brukte jeg papiret de kom i, for igjen å vite navn og skille de fra hverandre... I den eska er det plass til en saks og punchen min også...
Når jeg tar opp "framsiden" så ligger kortene inni der ;)
Fine eskene klare til at jeg skal se på tv/scrappe :)
Husk å melde deg inn i facebookgruppen: Project life i Norge, så kan vi tipse hverandre om PL :D Har du noen gode tips på god oppbevaring til PL?

2 kommentarer:

Mai-Britt sa...

For en super organisering!

Tone K. sa...

Kjempefin oppbevaring :)
Jeg har begynt å samle mitt en slik boks jeg også...men jeg så dårlig på å ta ut ting av original emballasje...hihi :)
Men, det er nå samlet i hvertfall :)