onsdag 16. april 2014

En gul LO

hos papirdesign har de en utfordring med å lage noe gult... Er veldig moro å utfordre seg selv, og med gult så blir det utfordring for meg for det er en farge jeg ikke liker å scrappe, det har blitt bedre for før nekta jeg å bruke gult i det hele tatt så jeg synes jeg er blitt veldig flink nå som prøver iallefall *klapper seg selv på hodet* Jeg har brukt prima sin stjernesjablong i 12x12 og gesso, og så har jeg laget meg en sjablong med martha stewart punch, der er de rosa stjernene kommer fra, og alle stjernene som kom når jeg punchet ut sjablongen har jeg limt på arket... Chipboardstjernene er fra papirdesign og papirhjertene er nille. Jeg har brukt chevrondies fra the crafters workshop som jeg har klipt opp. litt rubons som jeg har hatt liggende i en evighet, og trepynt fra studio callico.
Leverer denne til aprilutfordringen til papirdesign :D

10 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

For en herlig LO Linda, og kor nydelig bilde ♥

Tone K. sa...

Knallfin LO ! :)
I motsetning til deg så digger jeg å scrappe gult....synes fargen er kjempeflott :)
Men, du klarte det jo med glans...denne ble skikkelig flott :)
Også stilig bakgrunn...herlig med det chevron-mønsteret bak :)

Ønsker deg samtidig en riktig god påske :)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Mmmm den är urläcker! Man blir glad av gult! Tack för att du ville vara med på Papirdesigns april utmaning!

Cathrine Sandvik sa...

Denne LOen var skikkelig frisk og herlig :-) Tusen takk for at du deltar i Papirdesigns utfordring denne måneden :-)

Renate Sarassen sa...

Kjempestilig LO!
Syns du har tatt utfordringen med å bruke gult på strak arm!
Takk for din deltakelse i Papirdesigns utfordring :)
God påske!

livmme sa...

Skikkelig knall lekker LO! Synes det svart-hvite bildet ble flott med alle de glade fargene rundt. Ser at du har kost deg her :)

Luce sa...

Herlig mixed media lo, nydelig met sort/hvitt bilde! Syns gult er nydelig og har etterhvert funnet ut at det er en grei scrappefarge :o)
Så til spørsmålet ditt i min blogg: Scrapper i lettersize og vil gjerne at sidene mine skal passe inn i lettersizealbum og da jeg ikke fant lettersizelommer brukte jeg 12x12 lommer som jeg sydde små lommer i. Bokstavene er fra forskjellige diesalfabeter :o)
Ha en riktig god påske :o)

lillesmor sa...

Jammen, det der med ikke å scrappe gult, det må du bare bort fra!! Gult er skikkelig kult!!:-)

Den her var iallefall superkul!
Takk for at du ble med på utfordringen til Papirdesign denne måneden.

Mona sa...

Gult er kult, Linda!!!
Kjempefin LO!!!

Klem, Mona :-)

Cornelia sa...

Om det nu är så att du inte gillar gult... så har du iallafall lyckats skapa en helt fantastiskt fin LO i just den färgen!