fredag 11. april 2014

mix-media LO

På siste stordascrappen-treffet var jeg på kurs med flinkeste Arnlaug. Så flink og herlig dame, og hun ga meg masse inspirasjon.. Her er den jeg laget, veldig inspirert av Arnlaug sin, nesten en svak kopi av hennes... Bildet er av meg, tatt av fotograf da jeg var høygravid med nr 2. Morsomt minne, for fotografen var veldig kreativ, og klatra opp på en stige for å ta bilder...
projectlifeinorge.blogspot.no etterlyser vi DT'er så har du masse ideer og bobler over av inspirasjon så håper jeg du søker :D

3 kommentarer:

Tone K. sa...

Knallfin LO ! :)
Jeg likte alt...farger, oppsett, detaljer...også likte jeg utrolig godt den runde chipboarden.
Kul bakgrunn også :)
Ønsker deg en riktig God Påske ! :)

Mai-Britt sa...

For en smuk LO, Linda, og billedet af dig er jo bare helt herligt. God påske!

Maya sa...

Knallfin! Digger den sirkelen som rammer inn bilde og pynt!