mandag 21. april 2014

You will always be my everything

I dag kjører jeg english-style!! hehe... Kjøpte meg en overaskelsespakke på the green hyena, og fikk med noen søte klistremerker, så søte at jeg ikke bryr meg om min "regel" om å scrappe norsk. Regler er jo til for å brytes sant?!! Og ja før jeg glemmer det, velkommen til min overdoserosa blogg!! Jeg er nå blitt RÅÅÅÅÅSAblogger!! Men jeg er nok mer en grisejente, med maling opp til albuene enda ;) Ja denne loen har jeg jobbet med etter en skisse inne på mycreativesketches Kjenner jeg ikke liker skisser enda, men det er jo gøy å prøve å se om man har skiftet mening siden sist, men det hadde jeg da altså ikke..... Jeg levere denne inn til aprilskissen til Mycreativesketches
Og så noen nærbilder:

8 kommentarer:

Cornelia sa...

Så bedårande söt! Både flickan och LO-n!

Angel sa...

Awesome job! Thanks for creating with My Creative Sketches..

Aino Maria ErsvikTveter sa...

Kjempefint som alltid..gratulerer som råsablogger....

Debbie Weinhold aka Debdoodle sa...

I love your page and you did a wonderful job using the sketch.

Ramona Downing sa...

What a cute layout and all the details!! Thanks so much for joining My Creative Sketches!!

Lee-Anne sa...

What a sweet photo and I love your layout and take on the sketch. Thanks for joining us at My Creative Sketches.

Shizuka sa...

Sweet Layout!Lovery photo too.Thank you for playing at My Creative Sketches.

Becky Litz sa...

awe, what a sweet layout. Thanks for playing along with our sketch challenge at My Creative Sketches