tirsdag 27. mai 2014

celebrate family

Scrap around the world har en fin utfordring nå, så da måtte vi jo bli med på den i helga da jeg og to venner var på hyttetur med scrapping og kos som eneste som sto på dagsorden!! Her er inspirasjonsbildet til utfordringen:

Jeg har valgt å scrappe dette bildet med en av mine brødre, datter hans og min yngste sønn. Siden vi ikke bor så nærme hverandre, så er det ekstra kjekt å kunne feire familien og samholdet vi har når vi først møtes.

I was inspired by the word celebrate, and I used a picture of my brother, his daugther, and my youngest son. We live in different parts of the country so when we meet we celebrate the family and our affection towards each other.

Jeg har laget bakgrunnen selv med maling og mist og "en million" klokkedeler....

7 kommentarer:

Pia Krogh Larsen sa...

Lækker detalje med avis baggrunden!

Hera sa...

Great page, dear! Your entry is so beautiful! Thanks for sharing with us at SATW!

Anna Rogalska sa...

Stunning page!!!Thanks for playing with us at Scrap Around The World!

Amy Voorthuis sa...

Aaahhhwww what a cute picture indeed a bundle of joy!! Gorgeous page! Thank you so much for playing with us this month at Scrap Around the World hugs Amy ;-)

langeatheart sa...

Celebrating family is most important! I love that you took this as the theme for your page. Well done! Thanks for playing along with SATW! :)

MARILYN sa...

Fabulous page!! love all the little pieces around the photo... Thanks for playing with us at Scrap Around The World!! x

Luce sa...

Nydelig side! Kjmpeflott bakgrunn du har laget!
Ha en fin kveld :o)