mandag 20. oktober 2014

halloween-party

Jepp, da har man kapitulert og kastet seg på halloween-karusellen...
MEN jeg tillater fremdeles ikke at de springer rundt å skremmer gamle naboer halvt til døde, så nå blir det party.

Og jeg koser meg MINST like mye som ungene, iallefall når det gjelder planleggingen...

Jeg har nå laget invitasjonene til partyet:

Innsiden, digger martha stewartpunchene med spøkelser...
Vi har skrevetpå spøkelsesarket, der vi inviterer til halloweenparty, og lover både mugg-smågodt, varm brus, ekkel dessert og kake og ufyselig middag :D

Jeg har kuttet ut ett dødningehode med cricuten min, og brukt den som sjablong:

Laget kransekakefingre, og brukte rød sirup(kjøpt på nille) for å få blod på fingeren...La fingeren i en liten pose og stiftet fast i kortet :D


Jeg leverer til:
Scrappiness, som har utfordring med svart, orange og sirkler
Scrappehjertet, som har en utfordring der man må bruke dies
Papirdukkene, der de ville se høstfarger
Addicted-to-stamp, der everything goes

6 kommentarer:

Céline sa...

fab and fun card, love the design
thanks for playing with us at addicted to stamps
hugs
céline

Lone Hvidsten sa...

Kjempe stilig kort. Takk for at du er med i utfordringen til Scrappiness med det. Lykke til:)

jorunn`s Fristed sa...

Hehe du er ikke sann, kjempe tøft kort Linda, takk for at du er med på konkurransen vår hos Scrappiness, klemm DT-Jorunn

Synnøve sa...

Skremmende stilig kort du har laget :) Tusen takk for at du er med på utfordringen hos Scrappiness!!
stor klem, Synnøve

Mai-Britt sa...

Uhu, for et kort - jeg synes det er helt herligt. Godskummelt, vil jeg sige :-)

Miip sa...

Kjempetøft kort! Fingeren så skikkelig ekkel ut- hehe ;)
Helen