tirsdag 17. mars 2015

Hello spring

Laget denne Loen på fredag da jeg var på treff i Haugesund, og leverte den til Scrappiness sin utfordring..
Og i dag fant jeg ut at jeg ble stemt fram som VINNER.. JOHO...


Loen er laget med litt "umulige" farger, med litt grålige lilla og rosa farget ark, rødt og gult sugerør, lys rosa bånd og litt annet som ikke passet sammen, dette var velkomstgave på treffet..

Men jeg liker litt feile ting så jeg måtte jo prøve meg..
Hadde jo selphyen min med meg slik at jeg kunne redigere bilde av guttungen å printe ut slik jeg ville.
Sluttproduktet ble jo kult..


Ordet SPRING er laget med mitt nye alfadies sett: Lil inker design som vi får på hjerteboden

3 kommentarer:

Mai-Britt sa...

Og jeg kan godt forstå, at du vandt. Sikke en stilren og dejlig LO med skønt motiv og skønne farver. Tillykke!

Nina sa...

Friske, fine fargar - flott side! Gratulerer:-)

Regine sa...

Synes denne er så stilig! Liker alt ved den :)