torsdag 19. mars 2015

Project life i Norge 1 år

Temk at det er et år siden allerede siden vi ønsket vellkommen...

Vi feirer inne på PLIN-bloggen med jubileumsutfordring, det er mulighet til å vinne 9 flotte premier..

DT har laget inspirasjon til utfordringene.
Min utfordring ser slik ut:
Fordi min favorittfarge er Lilla, jeg liker ordet deilig, og snø er mitt favoritt element...

Du kan vell si at jeg ikke har gjort det enkelt for meg selv....

Jeg løste den slik:
 Elsker snøkrystall.diesen min fra lil inker design som fås kjøpt hos Hjerteboden

12 kommentarer:

Cornelia sa...

Läcker sida!

Tone K. sa...

Überkul altså !!! Jeg digger fargen og jeg digger de lilla bakgrunnene med snøstjerner...utrolig fin ! :D

Katrine Bråten sa...

Herlig oppgave, og nydelig PL-side.

Camilla Sandberg sa...

Så underbara färger :) ovanlig färg till snö men tycker verkligen att det passar så bra. :) verkligen en underbar sida

Henriette sa...

Så flott PL du har laget:) Nydelige farger i sammen:) kjempefint med snøkrystallene *
Klem fra Henriette

Anne Kristine Holt sa...

Flott side du har laget med flotte bilder...herlig farge og fine detaljer.

La Vikinga sa...

Hej Linda; jag gillar din sida med lila färger och foton med snö!! Jag ska se om jag hinner "lifta" din sida eller i alla fall använda lila färger och delta i utfodringen på PLIN!!
Tack för inspirasjonen!!

La Vikinga / Charlotta

Scratch sa...

Kjempeherlig side med farmer til å bli glad av :)
Gratulerer så masse med 1-års dag hos PLiN :)

Gunilla R sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Med kjæleik til livet sa...

lekkert

monika ;)

Planleggingsministeren sa...

Den rosafargen er bare så lekker! Blir glad av å se på den. Og så synes jeg det er så tøft å bruke en sånn farge! Herlig.
Takk for god inspirasjon!

ina sa...

nydlig side :)