torsdag 4. juni 2015

Star in my own life

Ja, det var da en voldsomt tittel, og jeg er ikke så narsisistisk som man skulle tro.

Tittelen spiller på hvor enkelt det er å glemme seg selv, for alt det andre betyr så mye mer...
Og ja, det meste betyr mye mer, men glemmer man seg selv, så er man på kollisjonskurs tenker jeg...

Husk å tenke at man ER bra nok, at man skal gjøre sitt beste og se det som en erfaring om ting ikke blir slik man tenkte/håpet eller ville... For uten de dårlige erfaringene vil man ikke kjenne på følelsen av å mestre og utvikle seg....

Så derfor må jeg minne meg om at jeg er mitt eget livs stjerne...våge og tørre og prøve!!

Jeg leverer denne til Scrappiness sin utfordring #4:

Sommerfugler, blomster og innslag av blått:


Jeg har brukt forskjellige mister av Glimmermist, fra tattered angels <3 div="" nbsp="">


Remember Cherish the journey of life


Bakgrunnen er laget med en side av en gammel kartbok,
Jeg har malt og mistet over det meste, men holdt to små områder "rene"
     Her er Krisitiansund, hvor jeg er fra:

Og Stord, hvor jeg bor nå:


Midt imellom byene, har jeg laget ett hjerte:


Nærbilde av pynten:

3 kommentarer:

Scrappiness DA sa...

Å denne var flott Linda, både LO'en og teksten gikk rett i hjertet mitt:) Takk for at du bidrar på vår utfordring hos Scrappiness:)

jorunn`s Fristed sa...

Vet du denne LOen og ikke minst teksten gikk rett hjem. ♥ Tusen takk for at du ble med på vår utfordring hos Scrappiness, klemm Dt Jorunn

Miip sa...

Kjempefin! Likte godt fargesammensetningen og detaljene :)
*Helen*