søndag 8. november 2015

FARSDAG: Gratulerer til alle pappaer der ute

Jeg har jo hardnakket påstått at jeg IKKE lager kort, type; vilikke-skalikke-orkerikke-NEItakk...

Men så kom jo Holtz'en sjøl med de søteste fuglene i manns minne, og stagjeita selv (MEG!) falt pladask for di. De er jo til å spise opp, eller nei jeg vil bare knusekose de...*forelska*

 Såhe... da lager Linola kort da...
Bakgrunnen er laget med glimmermist ...

Så har jeg brukt finnabair sin graphite maling og to forskjellige stensiler, den malingen var knall, skikkelig ru og rufsete...

Fuglene er farget med marabu art cryons.

























En tag har      jeg laget og, jeg var på treff sist helg hos Scrap 4 fun i Haugesund, og der var det en utfordring å lage en maskulint prosjekt på en halvtime.
Bakgrunnen er laget med gelatos, og stemplene er fra papirdesign. De svarte stjernene er graphitemalingen og en sjablang.


Hatt en fin søndag?
Linda

Ingen kommentarer: