tirsdag 1. desember 2015

God Jul

1.desember er her, nå kan vi virkelig begynne å telle ned til jul, Project life i Norge har adventskalender, håper du vil være med å telle ned der inne ;)

Her på min blogg tenkte jeg å vise ett julekort, og det er jo litt rart for jeg har jo ved flere anledninger høylytt sagt at jeg ikke lager kort, liker ikke det jeg..

Men jeg må innrømme at det er gøy, iallefall nå når jeg har funnet min "stil"

Enkle kort uten for mange elementer er det som passer meg, der størte fokuset er bakgrunnen,

Denne bakgrunnen er laget med distressputer, og så har jeg stemplet med vann.


                                            Stempelet er fra Norsk stempelblad


Ha en fin 1.desember :D
Linda

1 kommentar:

Linn sa...

Næmmen se der ja! Jenta si som kan lage kort! Og jeg eeelsker kort hvor bakgrunnene får mye kjærlighet og fokus. Nydelig elegant kort ble det <3