lørdag 23. januar 2016

bursdags-shaker, Birthday shaker

I har bestemt meg for å bruke mest mulig av de gamle mønsterarkene mine. For jeg har så utrolig mange, og det jeg vil ha de vekk hihi.
I have decided to use as much as possible of my old pattern paper. I have so much and need to get rid of it hihi

I dag er det ett jentekort, med masse glitter og paljetter, perfekt til en jente som blir 12, sant?
A girly card, with a lot of bling and sequins, perfect to a girl who turns 12 right?!!




Jeg har brukt et stempel fra tickled pink stamp
My stamp is from tickled pink stamp

 Let's get this party started.

God på å lage ting med dine gamle ark du?

Do you use your old papers?

1 kommentar:

Planleggingsministeren sa...

Det må det vel være lov å kalle KULT med skikkelig stor K.

Jeg har også hivd meg på å bruke opp resteark nå, det både trengs og føles aldeles utmerket!

/Berit