fredag 1. januar 2016

Selfie; Real life

Hos Project life i Norge, er det ny utfordring ute, du kommer rett til utfordringen her.

Teamaet i utfordringen, er 2015/2016, og jeg valgte å ha ett lite tilbakeblikk på mine selfier igjennom 2015.

Jeg brukt High five kort, chipboard, diecut kort og overlay (link til produktene når du trykker på navnene)

Jeg laget en 1.5 side.


                                                      Fremsiden på den halvsiden.
                           

            Baksiden på halvsiden, jeg har fargelagt LONG STORY SHORT og  FOREVER IS COMPOSED OF NOWS, med fargeblyanter

 Det har blitt noen bilder, Og på alle ser jeg helt tullball ut, jeg er virkelig ikke skapt for normale bilder.. hehe



Dream kortet er fra die cut pakken

Fantastic klistremerket er fra Fancy pants


Håper du blir med på utfordringen hos PLIN du og 

Ingen kommentarer: