tirsdag 22. mars 2016

Explore

Er lenge siden jeg har laget noe utenom ting til designteamene...
Og da jeg så på hva som var der ute av utfordringer, så ble det jo full klaff med utfordringen hos Creative Embellishments. Herlig bilde, som vi skal bli inspirert av og jeg ble jo selvfølgelig inspirert av boblene. Og jeg har jo verdens fineste vellum-bobler som jeg har fått av Linn.

Its been a long time since I made anything that is not to any of my designteams.
So I went online, and ofcourse I found Creative Embellishments march-challanges. I loved it...
I love bobbles....
I have these lovely vellum bobbles my friend Linn  made for me , and now I finaly could use them.


Vi skulle også vise eller fortelle hvorfor vi er heldig.
Og jeg er heldig som har fått 3 barn som jeg får oppleve verden med.

We also had to: show/ tell us why you are lucky.
I'm lucky because I have 3 kids, and I got to explore the world with them.
 Jeg har brukt denne chipboardrammen, I have used this chipboardframe

Explore er også fra CE men jeg finner de ikke i butikken. Explore is from CB to, but I dont find it in the store anymore.


    Så rosa hjerter som også er fra inspirasjonebildet.
 Little pink hearts that also is from the inspiration-picture
    Mine vellum-bobler, my vellum-bobbles.
                                          HAPPY


Ha en fin dag
Have a great day

Linda

4 kommentarer:

Maggi sa...

Very pretty layout. Thanks for joining our Creative Embellishments challenge this month.

Shona sa...

beautiful colors and the chippys looks amazing ~! thanks for playing with us at Creative Embellishments!

Arnlaug sa...

Fantastisk digg side!!!

Amy Voorthuis sa...

Oh what a fun page...love the arrows and the colors and that chippie is so gorgeous underneath your picture! Thank you so much for playing with us this month at Creative Embellishments and the best of luck to you hugs Amy