søndag 27. mars 2016

God påske

Har påskeharen vært hos dere?

Han har vært her, desverre var det ingen som åpnet når han ringte på. så han leitet litt rundt etter oss, og skrev noen lapper til oss tilfelle vi fant de...

Desverre vant vi ikke å nå igjen haren, men vi fant posen med egg..

Lappene og bilder fra "jakten" er blitt til en PL-side...



Alle de hvite kortene her, er lommer i fossefall-teknikken ved bruk av fusetoolen. Du ser i videoen hvordan jeg lager den. Hvis du vil se flere fusetool-videoer har jeg en spilleliste her. (videoer med norsk tale)

                                                     


Å  lage shaker-lommer er noe jeg bruker mye, men å bruke fjær er første gangen..

                                                           Under siste fossefall-lomme
Jeg har brukt masking fluid for at stempeltrykket  ikke skulle bli farget mens jeg laget bakgrunnen.
Masking fluid får du kjøpt på her
                             Baksiden.
 Wink of stella er utrolig fargesterk, og trenger ingen grunning for at fargen skal bli så dekkende.
                                               Jeg er VELDIG glad i technique tuesday's stempel og dies
                                         

 Her er filmen, håper dere liker den...


Ønsker dere alle flotte påskedager...
Linda

Ingen kommentarer: