torsdag 31. mars 2016

Linola leker Macgyver

Nei sorry Mac denne gangen må vi bruke aluminiumstape fra Biltema....


Jeg er veldig glad i fusetoolen min, og jo mer jeg bruker den jo  mer knyttet blir jeg til den.. hihi..
Men jeg blir også mer og mer irritert at den ikke kan ligge på stativet sitt slik den skal...

For på den amerikanske utgaven så er det en liten skive som holder den på plass, men det finnes jo ikke på vår modell..

                                                      Amerikansk variant med skive



Som sagt, jeg er lei av at fusetool'en ikke holder seg på plass på stativet, den faller ned, og smelter seg inn i rotet som flyter på pulten hihi...

Faktisk så har jeg fått smeltet litt av stativet også...
Så jeg har fikset (håper jeg hehe) med tape.
Dere ser filmen her:



Her ser du min fantastiske macgyver-fusetool-hack.
                                                         TADAAAA:
                                             Det ser jo nesten helt naturlig ut: (haha)

Du ser på stativet at fusetool'en har vært på ville veier:


Har du problemer med din fusetool?
Eller har du en bedre løsning på dette enn jeg har?

Ingen kommentarer: