lørdag 19. mars 2016

Project life i Norge er TO år i dag

Hipp hurra  for project life i Norge

2år har gått siden vi åpnet bloggen, og for en tur det har vært, mange vennskap har det blitt, jeg har fått utrolig mye inspirasjon både fra teamet mitt, og alle de som er med i bloggen og på facebook.

Jeg har i overkant mange bilder av mitt jubileumsbidrag, håper dere liker detaljebilder..

Her er min oppgave:
Siden jeg så og si ikke ser tv, men deriom er stort sett på youtube når jeg kan så ble det slik, impulsiv, ja jeg har aldri planer før jeg begynner stort sett, jeg bare begynner så blir veien til mens jeg går hii...

Jeg har laget 4 sider, alle bildene er da jeg dro med meg ungene mine, pluss nabojenta, og så tvang jeg med Mona, hun hadde egentlig planlagt andre ting denne søndagen, men det stopper ikke meg.. hihi... Været var nydelig, så det ble en topp dag.

Jeg ble inspirert av youtube-logoen, der det er få farger.
Jeg har brukt svart, grå og gul/orange på mine sider.

Jeg sa 4 sider, men den først siden er en halvside, og her ser du den liggende oppå 12x12 siden.

 Paljetter er aldri feil...


  Baksiden av halvsiden min:


12x12 siden, her har jeg brukt fusetoolen min og laget en foss med tre ekstra lommer.
Du finner en film med denne teknikken her.

Første lommen:

             Baksiden av første lommen:

 Siste lommen, og 12x12 siden

               Ett skikkelig blinkskudd;
  Baksiden:

     Diamanthjertet mitt i gull, her har jeg stanset ut i gullpapir med en dies fra dette settet.
Husk å levere til utfordringene hos Project life i Norge, og vil du ha ett ekstra lodd i trekningen om masse fine premier så kommenterer du i dette innlegget, og hos alle de andre i teamet sitt 2årsinnlegg.

10 kommentarer:

tas sa...

Mange artige detaljer ! Jeg prøver å plukke opp tips ettersom jeg er nybegynner :)
Koselige sider du har laget. Kommer gjerne innom en annen gang!

lillesmor sa...

Kjempeflotte sider. Må si det ser morsomt ut med slik fusetool - men jeg skal holde stand litt til;-)
Ble inspirert av treet på din inspirasjons-sak, så jeg skal iallefall levere ett bidrag etterhvert..

Ha en riktig god påske.

Tordis Lothe sa...

Du har vore min læremester i PL og elles gitt meg masse gode tips. Alltid villig til å visa og hjelpa. Ser på dine YouTube filmar, lærerike! Eg vart inspirert av det flotte solskinnsbildet ditt og brukte det som utgangspunkt i mitt bidrag. Takk for tips👍

Synnøve Dyhring sa...

Så spennende med fusetooleen ,slik en har ikke jeg. Flotte sider ,fine detaljer på PL sidene dine

Monika sa...

Kjempefine sider :) Ser jeg må komme igang å bruke fusetoolen min jeg også, shaker-lommer er jo veldig dekorativt da :)

Scratch sa...

Lekre sider du har laget! Får stadig litt lyst på fusetool når jeg ser deg bruke den, men enn så lenge blir det med lysta. Men å kunne fuse inn ekstra bildelommer er jo helt genialt da..

Grattis med jubileum, og takk for en flott utfordring!

Alhana sa...

Kjempe flotte PL sider, herlig med paljetter og så mange fine bilder.
Det så ut som dere hadde en kjempe bra tur :-)

La Vikinga sa...

Paljetter är aldrig fel; där håller jag med dig! Gillar dina
många paljettfickor. Jag har köpt en lödkolv / fuse tool
så jag ska snart lära mig göra samma sak...

La Vikinga / Charlotta

ina sa...

nydlige sider med megaflotte detaljer :)

Marie Oma sa...

Så fine sider, Linda!