mandag 7. mars 2016

To nye videoer med Fusetool

Nå har jeg to nye videoer ute hos hobbykunst, men etter å ha vært på treff i helgen der jeg har fryst på meg en skikkelig forkjølelse, har jeg rett og slett ikke fått delt innleggene, så her blir de delt begge to i ett innlegg..

Jeg vil så gjerne scrappe, men jeg fant ut at jeg klarte jo ikke røre armene inni den svære dyna, så jeg gikk å la meg ganske tidlig...Jeg skal ha for forsøket ikke sant?!




Den første videoen er når jeg lager en side som heter (ikke helt) full sleeve.


Innlegget hos HOBBYKUNST finner du her, med link til filmen og linker til hva jeg har brukt.






Den andre siden jeg har laget (og filmet) er en side med fastelavensboller.


Her er link til HOBBYKUNST sin blogg der du finner flere bilder, link til film og link til hva jeg har brukt.


Er det noe du lurer på så bare spør. : )

Jeg blir veldig glad for likes og nye følgere på youtubekanalen min...

Linda

Ingen kommentarer: