fredag 1. april 2016

Give-away

1.april må jo være den perfekte dagen å slå til med en giveaway ikke sant?!
1.April  must be the best day to start a giveaway right?!

Men jeg liker ikke aprilsnarr'er så jeg håper du blir med her, og kanskje er det du som vinner denne:
I dont like april-fols so I hope you will join, and maybe you'r the one who wins this:



Hva må du gjøre for å vinne dette?
So, what do you have to do to win this?

Følg meg på facebook, og youtube-kanalen min. Så kommenterer du i dette innlegget så jeg vet at du er med.
Hvis du vil ha ett ekstra lodd, så kan du dele dette innlegget i bloggen din eller på facebook.(husk å si ifra til meg så du får ett ekstra lodd)

Follow my facebook-page, and my youtube-canal. Then you comment in this blogpost to let me know that you want to win...
If you'd like additional ticket, you can share this post on your blog or facebook.(Let me know if you do, so I can put a extra ticket in for you )

Jeg vil trekke en vinner den 20.april
The giveaway is open to the 20.april

Ha en fin dag...
Have a great day ...


Linda

23 kommentarer:

Regine sa...

Følger deg på facebook, you tube :) å har delt innlegget på facebook ;)

ParentesFantomet sa...

Følger deg på Facebook og på youtube 😊

Tordis Lothe sa...

Eg følge deg på FB og på YouTube! Inspirerande og lærerikt👍😊

Tordis Lothe sa...

....og har delt på FB 👍😄

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Har delt på fb

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Har delt på fb

mellem sa...

Følger deg og har delt giveaway på bloggen min.

Frøken Friken sa...

Jeg følger deg på YouTube og Facebook 😍 Fantastisk premie👌🏻😊😊👍🏻👏🏻 weee! *lystpå*

Spesiellinor sa...

Følger deg på facebook og youtube :)

Monika sa...

Jeg har fulgt deg lenge på facebook, og nå har jeg lagt meg til som abonent på youtube :)

Agnethe sa...

Følger deg begge steder :-)

Agnethe sa...

Følger deg begge steder :-)

Graciela Noemi Cedres sa...

Følger deg begge steder og deler på Fb 👍🏼😉 klem klem "sjef"

ina sa...

Følger begge plasser og har delt på facebook☺

ina sa...

Følger begge plasser og har delt på facebook☺

anette sa...

Følger deg på Facebook og YouTube og har delt😊

Anne Gro Brakstad sa...

Følger deg på Facebook og YouTube og har delt 😘

Anne Gro Brakstad sa...

Følger deg på Facebook og YouTube og har delt 😘

Med kjæleik til livet sa...

lekkert lell --- og så mye fint

Følger deg --- ha ei fine veke -- monika smil

ainaeh sa...

Åå så myee fint :)

Følger på fb og abonnerer på you tube kanalen. Jammen deler jeg fb innleggt å :)

ainaeh sa...

Åå så myee fint :)

Følger på fb og abonnerer på you tube kanalen. Jammen deler jeg fb innleggt å :)

Marie Oma sa...

Følger deg på facebook og youtube! Har også delt innlegger på facebook :-)

Gunilla R sa...

Hej, jag följer dig nu på Facebook och youtube.