fredag 8. april 2016

Hipp hurra

I går var jeg på scrappekveld med noen venner, og de kveldene er så herlige,  bare scrappe og skravle litt innimellom...

Og det var en nydelig kveldsol som jeg så da jeg så ut vinduet, hehe, måtte ut å ta bilde..


Nydelig, elsker slike kvelder:

Og da jeg godt fornøyd med synet av sola, snudde meg for å gå inn:


Der sto de på rekke og rad scrapperne i gruppa hihi...
Du skal ikke se bort ifra at det kommer noen PL-sider med denne solnedgangen hos Mona og Tordis


Foruten å ta bilder av solnedgangen .. hihi.
Så laget jeg ett kort.
Jeg var på Hobbykunst på onsdag og kjøpte med meg pusekattene til Tim Holtz. 
Jeg har brukt samme teknikk som ved robotkortet med masking fluid og gelatos.


Hipp hurra er en dies fra papirdesign som jeg også kjøpte meg på onsdag

Pusekatten har fått tvers-over-sløyfe og har en blomsterbukett i poten sin. Begge deler er fra stempelplaten med tilbehør; crazy things fra Holtz.
 Jeg har brukt 3d puter for å få en opphøyd effekt på blomstene og sløyfa...
Det lille hjertet nedi hjørnet er fra Bella BLVD, de er så lekre.
Ønsker dere en flott dag videre...
Linda

2 kommentarer:

Tordis Lothe sa...

Kortet blei so tøff! Pusen er jo berre heilt stilig😂😂. Kjekk scrappekveld😉

Anne Helland Myhre sa...

Det er alltid så koselig å være sammen med deg på scrappekveld. Du er så kreativ og derfor en stor inspirasjonskilde :) Kortet ditt ble veldig stilig. Elsker den katten :)