fredag 22. april 2016

Kjære konfirmant

Nå er det høysesong for konfirmasjoner her på vestlandet, og jeg har laget bordkort til konfirmanten til mine tidligere naboer. 

Bordkortene er laget med papirdesign sine papirer, og turkis folie fra Minc.


                                                      Enkelt pyntet med hyssing

                                    To forskjellige ark fra papirdesign er brukt.

                                             Du kan se hvor skinnende folien er her.
                                           

                                Jeg har laget hylstre til å ha rundt mini melkesjokoladeplater, og på ett                                                               mønsterark fikk jeg dekket 6 sjokoladeplater.
     
                                                  Lekre farger konfirmanten valgte seg:

                                                       Jeg har også laget tre kort med de samme arkene:
 Muligheter er faktisk fra den lille papirstripen vi kutter av på arket.
Jeg har i tillegg brukt gullark,
Bak MULIGHETER har jeg laget små lommer som jeg har små tagger i:


Kjære konfirmant er fra papirdesign:
   Selvfølgelig måtte jeg lage ett shaker card. hehe..
 Inni shakeren er det paljetter, glitter og en embosset tekst på plast som ligger løst, så når man rister på kortet beveger den seg rundt.

 Det siste kortet er med tre stjerner fargelagt med turkis tusj og hvit wink of stella.
Jeg har rablet med litt lim på kortet og brukt litt rester fra folien fra bordkortene til å lage litt liv bak stjernene.


Jeg blir med på Papirdesign sin aprilsutfordring  .og Papirplaneten sin aprilsutfordring

3 kommentarer:

Scratch sa...

Virkelig lekre prosjekter du har laget her, Linda! Likte veldig godt bordkortene med den lille sjokoladen, en idè jeg skal skrive meg bak øret!

Tusen takk for at du deltar i aprilutfordringen vår hos Papirdesign :)

lillesmor sa...

Så flotte kort!!
Likte også godt ideen med en liten sjokolade i bordkortet!
Takk for at du deltok i utfordringen til Papirdesign i april med disse flotte prosjektene.

Tindaloo sa...

Kjempestilige bordkort (nam!) og veldig kule kort til en gutte konfirmant, flotte detaljer! :)
Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo