søndag 29. mai 2016

Du er super

Med ugjevne mellomrom bruker jeg og noen venner å samles å ha scrappekvelder. 
Og jeg har aldri peiling på hva jeg skal lage,
så jeg bruker bare å pakke type: strekk ut hånda og det jeg får tak i blir pakket, og så håper jeg på det beste..
Every now and then some friends and me get together for a craft-night.
And as always I have no clue on what to make.
So I just pack some random things, and hope for the best....

Sist gang ble det dette kortet.... Ikke akkurat de fargene jeg bruker mest, men slik blir det når man ikke planlegger....

So this is what I made the last time we got together.
Not really my colors, but when you don't plan ahead you just have to work with what you do have..
Du er super is Norwegian for You'r great
                            Bladranken er fra en dies fra Rayher og er nok min favoritt om dagen.
                          The leafs is from a dies from Rayher, and is one of my favorite now a days...
                                              Papir-sugerørene gir en flott 3-d effekt.
                                             The paper straws make a great 3d effect.

Ha en flott dag
Have a great day
Linda

1 kommentar:

Tordis Lothe sa...

Kortet ditt blei heilt supert! 😉