søndag 8. mai 2016

Ett nytt konfirmasjonskort...

Våren er jo høysesong for konfirmasjoner, og i dag har jeg laget ett orange konfirmasjonskort, en farge jeg ikke bruker mye...


Arket er fra papirdesign, og har treverket på ene siden og det orange på den andre.
Stjernene er også fra papirdesign, disse har jeg stemplet med orange ombre stempelpute.
Denne stempelputa gir så utrolig lekker skalering av fargene.


Resten av pynten er kun litt hyssing, noen små paljett-stjerner og ett lite skateboard.
Jeg blir med på:
Papirdesign sin VÅR utfordring
Kort og scrap sin Merkedager utfordring


Nå skal jeg ut å nyte vafler på verandaen med ungene, ha en trivelig dag..
Linda

6 kommentarer:

Tordis Lothe sa...

Kjempefint kort, Linda!! Stilig👍😄

Ellenor Monica Martens Skymoen sa...

Kjempetøft konfirmasjonskort.
Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
DT Ellenor Monica.

Lenes stempelkrok sa...

Kanontøft!!! Likte fargene du hadde brukt!!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Papirdesign:-D
Klem fra DT Lene

Line sa...

Så utrolig nydelig. ♥
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem Line

Hege sa...

Knalltøft kort!
Liker stilen din.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Papirdesign.

DT Hege.

lillesmor sa...

Dette ble et supertøft kort!
Takk for at du ble med på utfordringen til Papirdesign i mai.