søndag 22. mai 2016

Hverdagslykke

Hos Kaboks har de en utfordring som heter finn barnet i dag, og vi skulle bli inspirert av dette bildet.

Jeg ble inspirert av mønsteret på bamsene, og at bamsene  er i fire forskjellige farger.

Jeg har redigert ett bilde, brukt forskjellige filtre slik at det ble 4 bilder med forskjellige farger.

Bildet er av guttene mine som ligger å netflix'er på ipad'en en kald morgen.



 Hverdagslykke, og de små ting er begge stempel fra platen Et øyeblikk fra Kaboks.

                               
                                     

Hvis du vil se prosess-videoen min så får du den her:
 Håper du liker den.

Ha en fin dag,
Linda

6 kommentarer:

Lenas kort sa...

Så stilig lo du har laget :-) Herlig motiv :-)

Berit sa...

Jeg elsker layoutene dine, de er rålekre, og denne er ikke noe unntak. Kjempefint!

Tordis Lothe sa...

Kjempefin! Du er dyktig!! 👍😊

Kristina sa...

Kjempefin LO og det var en artig vri å bruke filtre på bildene slik at de ble forskjellige.
Tusen takk for at du leker med oss i kaBoks.
DT Kristina

Line sa...

Så nydelig LO. <3 Elsker fargene og alle de fine detaljene.
Tusen takk for at du deltar hos kaBoks.

Klem Line

Lena_J sa...

Herlig layout, digger stjernene og hvordan du har fått brukt bling i farger. Og de stemplene du har brukt er jo så fantastiske ;-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)