torsdag 23. juni 2016

Sommeren er her med kake... Summer's here with cake..




Siste skoledag på tirsdag, og guttungen hadde med kake til klassen.
Jeg brukte noen andre farger enn Wilton sine denne gangen siden det står at de kan inneholde spor av nøtter. Og i klassen går det en med alvorlig nøtteallergi. Så fargene ble litt blassere enn de jeg har lagd tidligere. Men en blomstereng kan være litt mykere i fargene så det løste seg fint :D
Last day of school on Tuesday, and my son wanted a cake to bring to his class.
I used some other colors than Wilton 's this time since it says on the box they may contain traces of nuts . And in my son's class there is a boy with severe nut allergy . Then the colors were a little paler than the ones I've made ​​before. But a field of flowers may be a little softer in color so that worked out just fine: D

Jeg har lagd denne blomstereng-kaken tidligere og, da hadde jeg fondant-bokstaver på. men siden jeg ikke hadde mere fondant igjen, og jeg ikke ville bruke marsipan, så fikk jeg scrappet litt pynt..
Og det erjo aldri feil å scrappe litt..
I've made this flowery cake earlier and , I had fondant - letters on it. But since I had no more fondant left, and I did'nt wanted to use marzipan , I got to scrap some decoration ..
And it's never wrong to scrap a little ..

Muffinsene i boksen er glutenfrie,
The muffins in the box is gluten-free.


Kortene som ligger framfor kaken er de små gavene lærerne fikk.
Du kan se bilder og link til video med framgangsmåte her.
The cards in the front of the cake is the small gifts my kids teachers got.
You can see pictures and a link to my process-video here.


Nå skal vi ut å kose oss i bassenget,ha en fin dag.
Now its pool-time, have a great day
Linda






Ingen kommentarer: