søndag 18. desember 2016

Inspirert av Sanna Lippert..Inspired by Sanna Lippert


Eller inspirert og inspirert... Mer som scraplift av Sanna <3 p="">
Jeg falt fullstendig for kortene Sanna laget for Canvas Corp, og måtte bare lage mine egne...
Dere kan se filmen hennes her:



Well, inspired? ... More like scraplift of Sanna <3 a="" cards="" completely="" fell="" for="" href="http://blog.canvascorpbrands.com/christmas-card-countdown-day-4-stamped-christmas-cards/" i="" made="" sanna="" the="">Canvas Corp
, and I just had to make my own ... You can watch Sannas movie her here:


Jeg tok den lettvinte løsningen med å bruke mønsterark istedefor å embosse som Sanna gjorde.
Det røde papiret er fra papirdesign. 
Det svarte med craft snøkrystaller er Canvas Corp sitt, og en av mine favoritt-ark <3 p="">



I took the easy solution of using patterned paper instead of embossing like Sanna. The red paper is from Papirdesign. The black one with craft snowflakes are Canvas Corp, and one of my favorite paper <3 span="">

  Jeg har fargelagt canvasen med distresstusjer, og gått over med masse stickles...

I have colored the canvas with distress-markers, and alot of stickles...
 God jul er dies fra papirdesign og stanset ut i gull-kartong <3 p="">
God jul (merry christmas) is a diecut in gold-paper of dies from Papirdesign, <3 p="">


Jeg kan anbefale dere en tur i bloggen til Sanna Lippert  hun har en fantastisk lekker stil som inspirerer veldig <3 p="">


I can highly recommend you to head over to Sanna Lippert blog, she has an amazing style that inspires so much <3 i="">

Ha en fin kveld. Have a nice evening.
Linda

Ingen kommentarer: