fredag 16. desember 2016

Sjokoladeplate-gaver

Hei, denne bloggen min har virkelig ikke blitt brukt nå i høst, jeg har slitt med datatrøbbel, og når jeg fikk kjøpt meg ny data ble bloggen liksom litt glemt...

Men nå skal jeg skjerpe meg, og jeg starter rett på med noen sjokoladeplate-gaver.
Er jo en del smågaver som skal ut nå i desember, noen som skal få penger til jul, og da passer disse platene... Liksom litt mer spennende å få enn kun ett gavekort, selv om ett gavekort på riktig plass ikke er noe jeg sier nei takk ;)

I tillegg gir vi/ungene gaver til lærerne og de voksne på avdelingen i barnehagen...
En liten oppmerksomhet fra oss.
I fjor laget vi slike lollipop-kort.

I år blir det altså slike sjokoladeplater:

Jeg har brukt rød kartong, og årets juleark fra Papirdesign <3 p="">God jul har jeg laget ved å bruke restene fra den røde kartongen og We r memory keepers sin mini alphabet punch. Utrolig kjekk liten punch som jeg får brukt opp mye resteark med...


 Det grønne treet er noe jeg har laget selv og så har jeg brukt minc'en for å få gull på teksten. Selve treet er en gammel dies fra nellie snellen. Og tilslutt er det grønn distress over det hele, for det er jo tross alt ett tre ;)
Hvis du vil lage slike juletreer så ligger bilde her som du fritt kan laste ned...
Dette er ganske store hilsner, siden jeg bruker de største sjokoladeplatene...
Men altså... melkesjokolade er jo egentlig aldri feil å få...

og du...
Har du sett at jeg har ett innlegg hos HOBBYKUNST i dag?
Ett lite DIY der jeg lager disse  herlige stemningskulene <3 p="">
Ha en fin kveld <3 p="">Linda

Ingen kommentarer: