søndag 15. januar 2017

2017

 (Jepp, jeg glemte å kutte av stripen på arket før bildet, men da ser vi hva arket med treverk heter: forventninger) 😃

Hos Papirdesign har de en utfordring med tema: FEIRING




Jeg tok ett bilde på nyttårsaften, med ungene i bakgrunnen, fyrverkeriet og meg som en gladløk helt i fremkant...
Jeg har ett stort utvalg av papirdesign sine stempel, og har brukt mange... Dvs alle stemplene jeg har brukt er fra Papirdesign.

 I tillegg har jeg brukt klistremerke-ord og bokstaver fra papirdesign....
Resteark-biter og vellum bak bildet, samt litt skrabling med hvit og svart tusj...

Jeg er veldig glad i sytråd om dagen, og valgte også på denne å ha med litt tråd bak bildet...


Og som dere ser ganske langt ned på siden under 2017, så har jeg hatt besøk av en liten gutt på 5 år som har pyntet litt for meg.... En orange dott har han satt på, og jeg oppdaget det ikke før jeg begynte å skrive dette blogg-innlegget...😉

Ha en fin kveld vidre..
Linda

2 kommentarer:

Hege sa...

Wow.... en fantastisk kul LO1
Digger alt ved denne...
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Papirdesign.

DT Hege.

Kristine Henanger sa...

Knall tøff LO! DIGGER den :D
Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
Håper du får en fin helg :)

Klem fra DT Kristine